PPR 489 cid (4.28" x 4.25")
Lohko '69 383: Pickupin öljykanava porattu 17.5mm/15.5mm, kulma pyöristetty ja laipan reikä sovitettu pumpun reikään.
Kanavat oikeasta nostajakanavasta kampiakselille porattu 7mm, 1/2" NPT kierteet pickupille.
Lohkon valupurseet poistettu sisältä ja ulkoa, tehty "puolikuuhun" tilaa ministartille.
Nostajakammio kiillotettu, tehty tilaa kiertokangille sylinterien alapäihin.
Öljypumpun käyttöakselin pusla vaihdettu ja sovitettu, kaikki kierteet käyty tapilla läpi.
Mäntien venttiilitaskujen ja kuoppien reunat pyöristetty.
Öljypumppu käyty läpi, valupurseet poistettu ja sovitettu kanavat.
Koneistukset: runkolinjan hoonaus studeilla, poraus ja hoonaus stressilevyillä Total Seal moly renkaille,
Nokkalaakerien asennus, kiertokankien suoruuden tarkistus ja mittaus, tapin puslien sovitus,
Laakerivälyksien mittaus, Eskon erillisellä lapulla. Männänrenkaat viilattu, välys ylin .019", 2. .015"
Tasapainotus RP/Laakkonen
Dekkitaso n. +0.1mm, tasattu kiertokangen pituuseroilla puoliskot lohkotasoja höyläämättä,
kuskin puolella "lyhyemmät" (max 0.08mm eroa)
440 Source -kannet: Hi-Car, 11 kulmaset race seetit, kansitasosta höylätty milli, kannen imutasoista 1.2 milliä.
Kanavat käyty läpi ja portattu kevyesti, palotilat höyläyksen jälkeen 83cc, puristussuhde 9.9:1
Venttiilien asennuskorkeus 1.91" +/-.005", seetipaine 120 lbs. Crane Gold vipat, jouset korvattu
puslilla, sivuttaisvälys n. 0.4 milliä. Työntötangot Crane 64672, kokonaismitta 209.5milliä
Nokka EngleK56KUSTOM: intake centerline 110.5 astetta, nostajien preload 1/4 kierrosta.
Imusarja: Holley Street Dominator
Kaasutin: 850 Speed Demon
Jakaja: MSD Ready to Run
Pakosarjat: Mopar HP PATARAUTAA!
Öljypohja: Mopar Performance HEMI
Vesipumppu ja runko: Milodon HP alumiini
Studit ja pultit: ARP
Mitähän sanois tänä ilon ja onnen päivänä. Vaikka ekaks että KIITOS Jykä ja Esko. Sämpyn dyno kertonee loput...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment