Syyskuussa piti aloitella, mutta sateinen lauantai vei mahdollisuudet pyörähommiin eli talliin vaan. Jokunen tunti siivousta kesän kämppärempan jäljiltä ja pikku kartoitukset, että mihin sitä tuli keväällä jäätyä hommien kanssa. Alles klar ja suurinpiirtein kaikki osatkin vissiin tallessa eli tästä on hyvä jatkaa.
Koppa ja tekniikka pitäis tietty naittaa yhteen ja takana näkyvä osavuori kiinnitellä Barracudaan.
Konetta täytyy hiplailla kansien kiristelyn ja imusarjan tiivisteen vaihdon verran. Sovitan myös kaikki apulaitteet kertaalleen ennen patin nostamista nokille. Maski paikoilleen, joitain kromilistoja kiinni, jarrujen ilmaus ja loput sähkösarjat paikoilleen. Sitten ei tarttis kuin lätkäistä tuulilasi kiinni ja lähteä ajeleen...ehe ehe ja monta mutkaa tulee varmasti vielä vastaan ennenkuin ajellaan tukka hulmuten kohti auringonlaskua.
AAR -putkistoa piti kokeilla toisen sivuputken ja äänenvaimentimen verran.
Kaikki passas hyvin kohdilleen omiin kiinnityspisteisiin eli suurin homma tossa tulee olemaan TTI:n X-putkiston liittäminen äänenvaimentimiin. Ne on muuten Accurated Ltd:n hipomallit, joissa sisäämeno on suuremmalla putkella kuin ulostulo. Jospa 489 cid jaksais vaikka sutata!
Jatkuu kun jatkuu.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment