Hiihtoloman alkuosa meni Lapissa ja loppuosa oli tarkoitus viettää enemmän kuin tiiviisti tallissa. Nappasin kuitenkin Pyhältä mukaani kunnon flunssan eli tallissa on sitten oltu sen minkä kunto kestää.
Maalasin maskin taakse jäävät puolat mustiksi, koska punainen loisti mustan maskin takaa niin räikeästi läpi. Syylärin naamapellin muistin onneksi värjätä mustalla jo korin aikaisessa maalausvaiheessa, koska pikku näppärän maalaushomman teippaukset ei ole niinkään pienet. Siis teippaa tunti ja maalaa minuutti...
Maskia aloin jo sovitteleemaan paikoilleen, kun huomasin että vilkkujen/parkkien päältä puuttuu siihen kuuluva teippaus, joka estää valon pääsyn maskin "sisään". Miksi te ette ole huomauttaneet tosta aikaisemmin kun laitoin kasatusta maskista kuvat???!!!???
Hain myös Tullista Metro Parts Companyn lokasuojan kaarien koristelistat. Näitä on kehuttu laadultaan parhaiksi, mitä repro-osa teollisuus nykyään suoltaan, mutta olivat kyllä aikamoinen pettymys. Onneksi omissa varastoissa on muitakin sarjoja eli täytynee koittaa noista sekoittamalla saada jonkinlaiset räpellykset lokasuojien reunoihin. Olis pitänyt vissiin kerralla napata Ebaysta 1.600 dollarin NOS -sarja niin ei tarvis askarrella niin paljoa....
No, oon saanut jotakin muutakin noiden hommien lisäksi kuitenkin aikaan, mutta melko takkuisesti homma nyt etenee. Saapa nähdä mihin tällä työtahdilla pääsee ennenkuin sulaa asfalttia alkaa lumen alta pilkottelemaan. Tai vaihtoehtoiseti ilmoittakaa joku tuo kasa OVERHAULIN -ohjelmaan, niin valmista tulis sadan ukon ryhmällä varmaankin päivässä. Ja kaiken itkuvirren päälle vielä mainittakoon, että AAR Cudan konepeittokin makaa ahtaajalakon takia Länsisatamassa, vaikka sen pitäis olla kovan työn kohteena maalarilla. P...le!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment