No, laturi olis nyt valmis ja muuttuihan se vähän niin ulkoa kuin sisältäkin. Käämitys on lakattu uudestaan, NOS -konkka, uudet laakerit ja tietty hiilet. Päälle puhallus + hierominen aseöljyllä. Kiitti Timolle avusta sinisen sähkön kanssa!
Lähtökohta...
Asennusvalmis kurpitsa edestä...
...ja takaa...
Kävin myös maalaileen kerholla hiluja. Vaihdon koneen kumityynyt vielä Schumacherin (ei Mikaelin) Poly Lock -malleihin, joiden ansiosta maalauksesta tulikin taas elämää suurempi kokemus. Kumien silikoonit pölähti joka osaan eli sunnuntai menikin sitten paikkaillessa lauantain hommia.
No, sain sentään tunkin lätkän varapyörän päälle ja uusi ja Rovasinkissä pintakäsitelty siipimutterikin pääsi paikoilleen.
Kick Down ja kaasuvaijeri tsydeemin sain myös valmiiksi eli seuraavaksi olis vielä jarrujen ilmaus ennenkuin yritellään upottaa tekniikka takaisin konehuoneen syövereihin. Ilmaukseen tarvis kaverin - onko vapaaehtoisia ;)
No comments:
Post a Comment